.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر دو وزير و مشايي به مازندران

استاندار مازندران از سفر وزراي اقتصاد، نيرو و رحيم مشايي رئيس دفتر رئيس جمهور در دهه فجر امسال به مازندران خبر داد.

سيد علي اكبر طاهايي در جلسه شوراي اداري استان مازندران تصريح كرد: در دهه فجر امسال پروژه‌هاي زيادي به بهره‌برداري مي‌رسد كه از جمله مهم‌ترين آنها حضور وزراي اقتصاد، نيرو و مشايي براي افتتاح تعدادي از اين پروژه‌ها است.

استاندار مازندران بر گزارش صادقانه مديران در دهه فجر تاكيد كرد و خاطر نشان كرد: اگر پروژه‌اي در دهه فجر امسال به بهره‌برداري نمي‌رسد اين پروژه‌ها را در ليست آمار افتتاحيه‌ها قرار ندهيم.
وي از برخي وضعيت پارك‌هاي جنگلي گلايه كرد و يادآور شد: برخي از پارك‌هاي جنگلي مانند تميشان نور، سيسنگان نوشهر و سمسكنده ساري گرفتار انباشت زباله شده است.

استاندار مازندران در ادامه بر ساخت و ساز سرويس‌هاي بهداشتي مناسب در محورهاي استان و برخي مناطق گردش‌پذير استان تاكيد كرد.
وي با اشاره به بازديد تعدادي از مديران از دانشگاه صنعتي نوشيروانه بابل موفقيت اين دانشگاه را در بخش نانو تحصين كرد و يادآور شد گزارش كامل دستاوردهاي فناوري نانوي اين دانشگاه در هفته‌هاي آينده از سوي رئيس اين دانشگاه اطلاع‌رساني خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه براي توسعه اين دانشگاه 80 هزار هكتار زمين اختصاص يافت ادامه داد: اين مقدار زمين به صورت رايگان در اختيار اين دانشگاه قرار مي‌گيرد.
استاندار مازندران از ملاقات چهره‌به چهره خود و تعدادي از مديران اجرايي با مردم شهرهاي غرب اين استان در مصلاي تنكابن خبر داد و يادآور شد: اين ملاقات جمعه هفته آينده به عنوان نخستين ديدار مردمي استاندار رقم مي‌خورد.

طاهايي با اشاره به نامه مدير كل ارشاد مازندران به وي درباره عدم تعامل برخي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي با اصحاب رسانه تاكيد كرد: انعكاس رسانه‌اي عملكرد برخي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي مازندران ضعيف به نظر مي‌رسد.
استاندار مازندران با تاكيد بر اينكه خروجي جلسه بسيار مهم به نظر مي‌رسد، افزود: رسانه‌ها بايد نارسايي‌ها و مشكلات را انعكاس دهند.

طاهايي با تاكيد بر اينكه فقط يك شهرك صنعتي در قزوين 5.5 ميليارد دلار سرمايه‌گذاري صنعتي شده است بيان داشت: در كل استان مازندران سرمايه‌گذاري صنعتي 2 ميليارد دلار برآورد شده است.
نماينده عالي دولت در مازندران بر ساخت پارك موزه دفاع مقدس در مركز استان تاكيد كرد و خاطر نشان كرد: ساخت پارك موزه دفاع مقدس ولايت‌مداري مردم استان را به نمايش خواهد گذاشت.

مدير كل حفاظت محيط زيست مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه نگاه مديران اجرايي به ويژه استاندار به محيط زيست تغيير اساسي كرده است، گفت: ميانگين پايش‌هاي صنعتي‌ در مازندران حدود 450 تا 550 مورد در سال بوده است كه اين تعداد در حال حاضر به يك‌هزار پايش صنعتي رسيده است.

رسول علي اشرفي پور اظهار داشت: در چهارسال گذشته 107 واحد صنعتي مازندران كه مشكل آلايندگي داشتند مشكلاتشان از نظر زيست محيطي برطرف شده است.
وي ادامه داد: 88 واحد صنعتي بزرگ مازندران مجهز به پيشرفته‌ترين امكانات زيست محيطي شدند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 بهمن 1388
* پارک جنگلی تلار قائم شهر را به استاندار معرفی فرمائید.
نا شناس 1 بهمن 1388
تربیت بدنی مازندران خانه شطرنج را تبدیل به خانه سازمانی کرد
ساری - خبرگزاری مهر: رئیس مستعفی هیئت شطرنج مازندران در خصوص واگذاری خانه های شطرنج به هیئت های استان ها اظهار داشت: مدیرکل تربیت بدنی استان خانه شطرنج را خانه سازمانی این نهاد کرده است.
به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سعیدی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران خبرگزاری ها در ساری افزود: پیگیری های هیئت شطرنج راه به جایی نبرده و اکنون افرادی در این خانه سکونت دارند.

وی با اشاره به موافقت فدراسیون با استعفای وی افزود: مدیرکل تربیت مازندران طی نامه ای به فدراسیون اشاره به برکناری وی کرده که تاکنون پاسخی از سوی فدراسیون دریافت نشده است.

این مسئول هیئت شطرنج مازندران علت استعفای خود از هیئت شطرنج استان را تخلفات مالی و انضباطی هیئتهای شطرنج ساری، بابل و تنکابن و عدم اعمال قانون از سوی تربیت بدنی و واگذار نشدن خانه شطرنج از سوی تربیت بدنی بیان کرد.

سعیدی با اشاره به حضور 18 ماهه اش در هیئت شطرنج مازندران افزود: تا قبل از این مدت مازندران در رتبه 25 شطرنج کشور بوده که در مدت کوتاه به رتبه ششم رسیده است.

رئیس مستعفی هیئت شطرنج مازندران اخذ مجوز دو تیم در لیگ برتر پس از 20 سال، برگزاری هفت مسابقه کشوری و بین المللی، کسب رتبه ششم مازندران در لیگ برتر، برگزاری لیگ دانش آموزی و دانشجویی شطرنج را از توفیقات هیئت شطرنج مازندران در دوران مدیریت خود اعلام کرد.

نا شناس 2 بهمن 1388
بگید مشائی ساری نیاد که آبرو وحیثیتش را میبریم. گروهی از امت حزب الله ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.